1.
Kowal potrzebuję 18 minut , aby połączyć trzy krótsze łańcuchy w jeden długi łańcuch.Ile czasu zajmuje mu połączenie tą samą metodą sześciu krótszych łańcuchów w jeden łańcuch,jeśli wiadomo że łączenie każdych łącznie każdych dwóch łańcuchów zajmuje mu tyle samo czasu.Wszystkie obliczenia proszę zapisać
Daje naj:P:P
Proszę o pomoc jak najszybciej..
2.Na każdej z 18 kart napisano jedną z liczb 4 albo 5.Okazało się że suma wszystkich liczb na kartkach jest podzielona przez 17.Na ilu kartkach napisano liczbę 4?

Proszę o pomoc daję naj:P:PWszystkie obliczenia:P:P

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:48:00+01:00
1. 18 minut - 3 łańcuchy w jedno.
więc 6 łańcuchów będzie złączał 2 razy dłużej.
18*2=36.
Kowal 6 łańcuchów będzie złączał 36 minut.
2. na drugie zadanie nie mam pomysłu;).

pozdrawiam;).
2010-03-20T13:49:45+01:00
1. 18 : 3 = 6 6 x 6 = 36 min
2. 4 x 5 = 20 13 x 5 = 65 65 + 20 = 85 85 : 17 = 5
2010-03-20T14:10:35+01:00
. 18 minut - 3 łańcuchy w jedno.
więc 6 łańcuchów będzie złączał 2 razy dłużej.
18*2=36.