Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:53:50+01:00
Zad 13:
P
P
F
F
P
P
P
F
F
F
zad 14
1.neutron
2.elektron
3.nie mam(poszukaj w ukladzie okresowym pierwiastkow)
4.gazy szlachetne
5.mendelejew
6.Polon
7.powłoka elektronowa
8.promieniotwórczość
9.walencyjne
10.okres
11.nie mam :D
12.atomowa
13.symbol
14.niemetale
15.beta
16.grupa
17.dyfuzja
18.proton
19.prawo okresowości
20.alfa
21.metale
22.protony
23.atom
24.gamma
25.nie mam (to w podreczniku jest ale zapomnialem nazwy)


Licze na naj,zrobilem ci razem cale powtorzenie :)
2010-03-20T14:28:09+01:00
14.
1. neutron
2. elektron
3. złoto
4. gazy szlachetne
5. Mendelejew
6. polon
7.powłoka
8.promieniotwórczość
9.walencyjne
10.okres
11.jądro atomowe
12.atomowa
13.symbol
14.niemetale
15.beta
16.grupa
17.dyfuzja
18.proton
19.prawo okresowości
20.alfa
21.metale
22.izotopy
23.atom
24.gamma
25.numer okresu

13.
1) prawda
2) fałsz
3) prawda
4) fałsz
5) prawda
6) prawda
7) prawda
8) fałsz
9) fałsz
10) prawda

;)