Odpowiedzi

2010-03-20T13:53:34+01:00
Politycy w dzisiejszym świecie są raczej pośmiewiskiem. Mimo, że kiedyś wielu z nich walczyło razem o wolną Polskę, to teraz kłócą się i walczą i pieniądze dla siebie. Świat polityki nie jest lubiany, mało kogo interesuje, a jeśli już ktoś o nim słyszy to tylko z powodu afer i kłótni. Jednym zdaniem: nie ma w świecie Polskiej polityki człowieka godnego uwagi. Politycy niestety ale rządzą Światem, mimo, że ich decyzje nie są dobre. Np. Barack Obama otrzymał "Pokojową nagrodę Nobla", mimo, że prowadzi kilka konfliktów, czy też wojen. Ludzie wolą trzymać się z dala od tego Świata, boją się, że jeśli zaczną ingerować w życie polityki mogą mieć problemy.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:57:07+01:00
Dla wielu ludzi w Polskim społeczeństwie polityka jest tematem zakazanym .Na każdym kroku czy to uroczystości rodzinnej czy spotkania każdy wyraża swoje zdanie , niekoniecznie dobre. Wówczas dochodzi do wielu konfliktów, które czasami trudno rozwiązać. Włączając telewizje w oczekiwaniu na wiadomości człowiek zastanawia się co dziś usłyszy : kto kogo obraził? Czy kto kogo pozwał i o co? Żaden z polityków nie zwraca uwagi na ośmieszenie jakie może Go spotkać : liczy się tylko to, aby wkoło niego był szum medialny. A społeczeństwo? To ich nie obchodzi. Jako młody człowiek pragnę zauważyć, że każdy z polityków jedynie umie wiele obiecać, gdyby mógł w jednej chwili przeniósłby góry a następnie zapomina o wszystkim . Najciekawszą sytuacją są wybory w kraju: licytacja kto da i kto obieca więcej . Jako osoba , która mało ma doczynienia z sprawami politycznymi mogę śmiało stwierdzić , że polityka jest na ubogim poziomie, który raczej nie ulegnie zmianie.
2 3 2