Odpowiedzi

2010-03-20T14:01:53+01:00
.Wzor sumaryczny i masa czasteczkowa dla:
a) kwas siarkowy(IV)
H₂SO₃ - 2 * 1 u + 32u + 3 *16u = 82 u
b)kwas fosforowy(V)
H₃PO₄ = 3 * 1 u + 31 u + 4 * 16 u = 98 u
2.Substancja ktora sama nie zużywa sie podczas reakcji chemicznej ale ja umozliwia przyspiesza lub nadaje pożądany kierunek reakcji to(dokonczyc)
Katalizator
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:07:23+01:00

a) kwas siarkowy(IV)
H₂SO₃ = 82 u
b)kwas fosforowy(V)
H₃PO₄ = 98 u
2.
Katalizator