Odpowiedzi

2010-03-20T13:57:39+01:00
Modlę się za kolegów i koleżanki z klasy którzy są przy mnie w każdy dzień. Modlę się za nich,ponieważ zasługują na to ,aby Bóg miał ich w obronie, nie chciałbym stracić przyjaciół ,z którymi przeżyłem pół swojego żywotu. Kochani koledzy zawsze byli w moim sercu, u progu mego życia i zawsze mi pomagali. Dlatego modlitwa za nich jest podziękowaniem za dary jakie mi dali w postaci pomocy,wsparcia,zabawy.
2 4 2
2010-03-20T14:00:19+01:00
Nie modle sie za kolegów i kolezanki.
chyba ze mnie denerwują lub mają jakies duże problemy (np.nie maja nic do jedzenia, spalil im sie dom, ktos z jego rodziny Jednak powinnismy modlic sie za swych znajomych bo oni moze modlą sie za nas i powinnismy im sie odwdzieczyc.chyba od dzis zacznę modlic sie za nic. wam terz radze modlcie sie za kolegów i koleżanki bo moze potrzebują on modlitwy.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:00:24+01:00
Tak, modlę się za kolegów i koleżanki. Robię to dlatego, że rozumiem iż nie wszyscy ludzie są doskonali. Ufam Bogu i chciałabym spotkać się z nim w życiu wiecznym. Jednak wiem, że sama do tego nie doprowadzę. Potrzebuje pomocy najbliższych, liczę tez na to, że oni również modlą się za mnie. Mam nadzieję, że dzięki tym modlitwom, kiedyś razem zostaniemy zbawieni i zagościmy w Królestwie Bożym.