Odpowiedzi

2010-03-20T14:01:34+01:00
15 czerwca o godzinie 7 .00 wstałem , poszłam się ubrać i pojechałem do szkoły autobusem .
W szkole pierwsz była matma , jak zawsze z panią ... nudy .
Potem mieliśmy wuef super było poszlismy grać w siatkę .
Mieliśmy później same spr. Więc nudy były xd..
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:12:08+01:00
Ich stehe um 7 Uhr auf und frustucke.Ich gehe um 7.30 in die schule.Ich lerne 7 Stunde.Am Mittag ich mittag esse .Am Nachmittag ich spiele foBall und Spaß mit Freunden . Ich hausaufgabe um 18 Uhr.Am Abend ich abendesse und gehe um 21.00 schlafen.
2 3 2
2010-03-20T14:14:43+01:00
Dziś jak zwykle zaspałem do szkoły. Pędziłem za autobusem przez co najmniej 5 minut zanim raczył stanąć. Pani od matematyki nasza wychowawczyni, przekazała nam plan na teraźniejszy semestr. Ponieważ dopiero od niedawna mamy różnych nauczycieli i klasy mamy usprawiedliwione spóźnienia, małe nieprzygotowania.Ja bardzo się z tego cieszę, ponieważ zdarza mi się zapominać pracy domowej, a najgorsze że matematyki jestem noga. Na polskim mówiliśmy o...Dokładnie nie pamiętam, gdyż wtedy dostałem esemesa od Uli że wieczorem gramy w siatkówkę. Jeszcze kilka lekcji i pędziłem do domu. Tam czekała mnie niemiła niespodzianka NASZA WYCHOWAWCZYNI.
3 3 3