Odpowiedzi

2010-03-20T14:05:51+01:00
Markowa odzież
dobry telefon
uczęszczanie na pozalekcyjne zajęcia poza szkoła (np. tenis)
dobra szkoła
dobre oceny
rozwijanie swojego zainteresowania
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:07:05+01:00
W tych czasach duza wartosc dla mlodziezy maja pieniadze. Dzieki nim mozna wiele osiagnac. Znaczna czesc ludzi pragnie osiagnac cos w zyciu, niestety kazdy wie,ze duza role odgrywaja pieniadze. W rozwoju,nauce, pasjach. Młodziez jest bardzo kreatywna i che sie dązyc do perfekcji.
Wartosią wazna tez w zyciu mlodego czlowieka jest milosc. Dzieki milosci rodziny znajomych mozna podazac dalej we wlasnych celach. Jest to ogromne wsparcie,gdy ma sie kogos, komu zalezy na naszym szczesciu .
1 5 1