Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:04:54+01:00
Chciałbym mieszkać np. w kraju który znajduje się w strefie podzwrotnikowej np. w Hiszpani, jest tam ciepło, w tym kraju znajduje sie wiele piłkarskich klubów sportowych.
2010-03-20T14:07:47+01:00
Według mnie kraj w którym żyjemy, czyli Polska jest bardzo dobrze zorganizowany i jest pełno w nim ludzi którzy dbają o kulturę i go rozwijają. Na pewno fajnie byłoby mieszkać np. w USA ale jestem bardzo przywiązana tutaj i podoba mi się język polski.