Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:05:59+01:00
Moim zdaniem jeśli kłamstwo coś nie zmieni w twoim życiu to kłam , a jeśli coś zmieni to tylko prawda .
3 1 3
2010-03-20T14:06:32+01:00
Moim zdaniem każde kłamstwo jest złe i nie uchroni nas przed wyjściem prawdy na jaw. Nawet jeśli skłamiemy wobec kogoś, kto dzięki temu będzie szczęśliwy to jednak kłamstwo ma krótkie nogi i później kiedy okaże się, że jest to nieprawda zaboli to ze zdwojoną siłą. Prawda jedyna drogą do sukcesu.
3 3 3
2010-03-20T14:09:20+01:00
Moim zdaniem nie powinno sie kłamać. Jednak nie raz sytuacja tego wymaga żeby zataić prawde. Powinniśmy sie zastanowić czy dana osoba chce usłyszeć prawde i czy my chcielibyśmy ją poznać na jej miejscu. Jednak kłamstwo jest nie raz potrzebne bo np boimy sie o kogoś lub czyjeś bezpieczeństwo. Nie chcemy zey spotkała go jakas krzywda lub zeby cierpiał. Kochamy tą osobe i chcemy aby była szczescliwa.
5 3 5