1.SKROMNA WYPŁATA NA 8 LITER
2. W KOCIEJ RODZINEI NA 6 LITER
3. KWIAT Z OGRÓDKA NA 8 LITER
4.POWAŁA NA 5 LITER
5. DRZEWNA TKANKA 4 LITER
6.CYNKOWIEC CD NA 4 LITERY
7.PRZEZROCZYSTA DO UBRANIA NA 5 LITER
8.ZNACZEK W KLAPIE NA 7 LITER
9.ROLNICZY DORADCA NA 7 LITER
10. PTAK Z AUSTRALII NA 3 LITERY
11.KILKA GEMÓW 3 LITERY
12.POZA LINIĄ BOISKA. NA 3 LITERY

2

Odpowiedzi

2010-03-20T14:07:30+01:00
2.kocica
3.kalafior
5.kora
10. emu
12.aut
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:28:34+01:00
1.
2.
3.Kalafior
4.Strop
5.Kora
6.Kadm
7.
8.
9.
10.Emu
11.Set
12.Aut