Napisałam również sama to ale nie wiem czy dobrze, proszę o sprawdzenie :
'O zeszłej nocy ... '
Noc spędzona pod budynkiem,
W owczej skórze myśl umilknie,
Rękawiczki skryją gęsią skórkę,
która nazłość jak pod górkę,
Czapka czarna uszy kryje
Jego oko noc rozmyje,
Dotyk palcem ból zakryje,
Pocałunek sen wykryje,
I zakończy się pomyłką,
że to sen a nie (... I WŁAŚNIE NIE WIEM JAK DOKOŃCZYĆ) xD

2

Odpowiedzi

2010-03-20T14:13:07+01:00
Według mnie ortograficznie jest dobrze ale nie dam ci fachowej rady polonisty czy dobrze jest stylistycznie. Na pierwszy rzut oka jest w porządku. ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:25:08+01:00
Nie no spoko, bardzo mi się podoba.Jeśli to do szkoły to polonista powinien ci postawić piąteczke, chyba że jest jakiś wredny to conajmniej czwórka.Bardzo ładny...;)