Odpowiedzi

2010-03-20T14:21:42+01:00
1.Me oczy blasku dostały,
gdy pierwszy raz Cię ujrzały.
Serce bić przestało,
bo Cię wtedy pokochało.
2.Serce moje nie kłamie,
lecz bardzo mocno bije.
Ciebie jednego kocham,
dla Ciebie jednego żyję.
3.Wiem, że masz serce gorące, wiem że masz dziewczyn tysiące. Więc zamknij serce swe i kochaj tylko mnie.
4.W górach płynie bystra woda,
W oczach płynie gorzka łza.
Nie zapomnij kto Cię kocha,
bo nikt inny - tylko ja.
5.Ten gołąb cicho grucha,
więc niech szepnie Ci do ucha,
że Cię kocham i kochałam,
odkąd tylko Cię poznałam.
6.Pocałuj - tylko delikatnie.
Dotknij - ale ukradkiem.
Obejmij - ale stanowczo.
Rozkochaj - tylko miłością.
7.Słońce nauczyło mnie śmiać się,
Księżyc nauczył mnie marzyć,
Ból nauczył mnie szlochać,
Zycie nauczyło mnie kochać.
8.Moje serce jest malutkie,
Twoje duże i cieplutkie.
Moje wierne i oddane,
do szaleństwa zakochane.
9.Z kwiatów płyną pocałunki, a z miłości płyną łzy. Mnie do szczęścia nic nie trzeba - moim szczęściem jesteś Ty.
10.Za Ciebie, dla Ciebie, Tobie,
oddałam całe życie swoje.
Oddałam życie i marzenia,
oddałam miłość i pragnienia.

POZDRAWIAM;*


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:23:01+01:00
Miłość jest jak polny kwiat. Często znajduje się ją w
zupełnie nieoczekiwanym miejscu.

Moc czegoś i jeszcze coś zasyła komuś ktoś, zawsze ten sam
ktoś, kto kocha i jeszcze... coś.

Dlaczego o Tobie myślę? Dlaczego o Tobie śnię? Jesteś jaka
jesteś, a jednak kocham Cię.

Dlaczego o Tobie myślę? Dlaczego o Tobie śnię? Jesteś jaka
jesteś, a jednak kocham Cię.

Ciągle o Tobie marzę, jesteś wątkiem mych snów. Chcę być
wiecznie z Tobą, słuchać wciąż Twoich słów.

Miłość ma jest oczywista, tak jak życie, oddychanie. Swoje
serce Ci poświęcę. Odwzajemnisz się, Kochanie?...

Gwiazdy, słońce, kwiatów tysiąc wobec Ciebie są nicością.
Jesteś wszystkim, co najdroższe, mojego życia miłością.

Twoje oczy sa jak gwiazdy, nic dziwnego że gdy patrzę na te
na niebie, wydaje mi się że widzę Ciebie, że wpatruję się w
wszechświat Twoich oczu.

Jest pewne imię, na W się zaczyna nosi je pewien chłopak, a
Kocha go pewna dziewczyna... :-)


Kiedyś gwiazdeczka na niebie, obiecała mi Ciebie. Obietnicę
spełniła i na mojej drodze Ciebie postawiła. Na zawsze już razem
będziemy, wszystkie nieszczęścia bokiem ominiemy. ADAŚ to imię
Twoje, zapamiętaj to kochanie moje!



2010-03-20T14:24:22+01:00
Miłość jak kwiat się rumieni
jak słońce się promieni
bo miłość w człowieku ukryta
płaszczem przyjaźni skryta

Jak miłość się w wiosnę zaczyna
Swoją drogę od przyjaźni zaczyna
a potem już tylko uściski
i zadowolonych ptaków piski

Bo drugiej osoby do kochania trzeba
i uściski pocałunki na nią wylewa
Te chwile piękne w zauroczenie
bicie serca, jego wychwycenie

Kochać to znaczy cię chronić
i płaszczem nadziei bronić

Ten chłopiec, mnie należy
ubrany w światło odzieży
i pachnie jak czysta lilija
me włosy wokół siebie owija

piękno ducha twego
uśmiech z serca jego
wybrany mój leży przy mnie
przy nim jest jak w niebie

Bo w życiu potrzebna jest miłość
i nie ważna jest jej zawiłość
tylko dusza i serce otwarte
i coś w niej zawarte


1 5 1