Odpowiedzi

2010-03-20T14:19:58+01:00
Panie jezu prosze cie o udaremnienie kar zmarlych.
by mogli oni dostąpic wielkiego szcescia ktorym jest oglądanie twego najwyzszego majestatu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:21:03+01:00
Panie Boże Wszechmogący, zwracam się do ciebie o przepuszczenie wszystkich zmarłych, przez wrota niebios. O Jezu, pomóż zmarłym oczyścić się z grzechów i spoczywać w pokoju. Tak bardzo cię kochali. Bardzo cię proszę o to aby byli szczęśliwi w niebie, i mogli się radować z tobą u twego Ojca a naszego Boga.
Amen
3 5 3
2010-03-20T14:26:46+01:00
Boże mój i Panie,
wierzę,że Ty jeden jesteś dawcą wszelkiego życia.
Wiem,że Ty obdarowałeś każdego człowieka nienaruszalnym prawem do życia,którego nikt mu nie może zabrać.
Proszę Cie by ci ,co odeszli juz na zawsze odnalezli sie w niebie i z radoscią cieszyli sie razem z Bogiem na nasze przyjscie amen
2 4 2