Odpowiedzi

2010-03-20T14:19:39+01:00
Jazda na nartach
górskie wędrówki
13 3 13
2010-03-20T14:21:03+01:00
Jan Paweł 2 kochał Góry.
Zawsze gdy przebywał w polsce udawał się w przechadzki po górach.
Kochał także małe dzieci i im starał się także poświęcać dużo czasu.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:21:07+01:00
Jan Paweł II uwielbiał grać w piłkę nożną. Był bramkarzem. Lubił jeździć na łyżwach i na nartach. Uwielbiał różne wycieczki górskie. Grał w kółku teatralnym. Był również ministrantem.
62 4 62