Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:21:38+01:00
Pomyślisz sobie, że zwariowałem,
A ja po prostu się zakochałem
I odtąd będę kochał Cię szczerze,
I nikt mi Ciebie już nie zabierze.
2010-03-20T14:23:31+01:00
Gdy Cię smutek ogarnie,
Gdy Cię smutek otoczy,
Weź to zdjęcie i popatrz
W kochające Cię oczy.

Choć mi smutno, nadziei nie tracę,
Że rozłąka przeminie jak sen,
Znów pod rękę pójdziemy na spacer,
Musi przyjść... i nadejdzie ten dzień!

Całus, całus to nie grzech
Całus, całus to nie rozpusta
Bóg karze się całować
Bo to on stworzył usta
2010-03-20T14:23:33+01:00
Miłość jest jak pory roku...
Może być jak zima bezwzględna i okrutna,
Może być niepewna i zmienna jak jesień,
Może być rozkwitająca i przyjemna jak wiosna,
A także piękna, szczęśliwa jak lato...

ee ;-)