Odpowiedzi

2010-03-20T16:34:23+01:00
X należy do zbioru R, gdyż wynik powinien byc taki 0=0, ze wzoru an = (kreska ułamkowa, na górze an-1+ an+1 przez 2

(9-2x) - (7+x) = (11+3x) - (9-2x)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:42:48+01:00
9+2x/7+x=11+3x/9+2x
(9+2x)²=(7+x)(11+3x)
81+36x+4x²=77+21x+11x+3x²
81+36x+4x²-77-21x-11x-3x²=0
x²+4x+4=0
delta=b²-4ac=16-4*1*4=16-16=0
x=-b/2a=-4/2*1=-2
Koniec. Jak będą jakies pytania pisać do mnie.