Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T14:41:16+01:00
Dane:
grubość 2,5 cm.
3m³ takich desek.
Szukane:
. Jak dużą powierzchnię możesz nimi pokryć ?
Rozwiązanie:
3m³=3000000cm³
3000000/2,5=1200000cm²=120m²
Odp. Można pokryć 120m² powierzchni.
1 5 1
2010-03-20T14:42:17+01:00
3m³=3000000cm³
3000000/2,5=1200000cm²=120m²
odp. można pokryć 120m²


Liczę na naj...;d
2010-03-20T14:54:33+01:00