Mam do zrobienia krzyżówkę, która ma hasło : KASZUBY
Pytania związane muszą być z muzyką ... np. Słynna piosenkarka o imieniu Dorota : "Doda" - ale nie macie pisać tego pytania ;p /..
Kto napisze najlepsze pytania ZWIAZANE Z MUZYKA dostanie naj :)


Pozdrawiam serdecznie

3

Odpowiedzi

2010-03-20T14:49:14+01:00
K- jest taki rodzaj śpiewu (kanon)
A-jest taki stary zespół z z dwoma B w środku nazwy tego zespołu(ABBA)
S-kobieta śpiewa głosem.......(SOL),(SOLO)
Z-grupa ludzi, która gra na scenie to....(ZESPÓŁ)
U-zagraniczny zespół, który liczy pięciu mężczyzn (US5)
B-mężczyzna śpiewa.......(BASEM),(BAS)
Y-rapowa lub hiphopowa muzyka, która ma w tekstach piosenek trzywyrazowy wyraz na liter "y" (YOU)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:49:31+01:00
K - duży instrument muzyczny - Kontrabas
A - większy od pianina - Fortepian
S - pęka w gitarze - struna
Z - Jest grana na instrumentach - muzyka
U - Jest w każdym granym utworze - nuta
B - słynny muzyk - Beethoven
Y - Grają na nich w kościele - Organy
2010-03-20T14:55:11+01:00
1. nazwisko Polki, która na konkursie Eurowizji zaspiewała piosenka,,To nie ja"(górniak)
2. Na jakim instrumencie grał John Lennon w zespole ,,The Beatles"(gitara)
3. Prawdziwe nazwisko Freedie Mercury(bulsara)
4. Jego dzieła to Halka, straszny dwór, Paria jest to polski kompozytor (Moniuszko)
5. Kompozytor którego melodie są m.in. w Teleexpress Wiadomości sport (Rubik)
6. Jan Sebastian ? słynny kompozytor niemiecki. (Bach)
7. Firma produkujący sprzęt muzyczny (Yamaha)

Nie w każdym musi być chyba pierwsze litery KASZUBY przecież to krzyżowka.