Daje naj...

List formalny
Dokonałaś zakupu w odzieżowym sklepie internetowym. Niestety zmuszona jesteś napisać list z reklamacją, gdyż otrzymany produkt różni się znacznie od tego, który opisałaś w zamówieniu. Napisz list do działu reklamacji.

*podaj, jaką część garderoby zamawiałaś i kiedy złożyłaś zamówienie
* przypomnij jaki zamawiałaś kolor i rozmiar
*podaj rozmiar i kolor otrzymanej rzeczy*sprecyzuj, czego oczekujesz od właścicieli sklepu i poproś o szybką odpowiedź...

2

Odpowiedzi

2010-03-20T15:27:31+01:00
Tekst ma 78 słów, nie określiłeś/aś ile być powinno, lecz trzymając sie ściśle polecenia tyle powinno być ok.

Dear Sir or Madam,

I am writing to complain about jumper which I bought at your webpage last week. I recived it very fast, but it was diffrent from what I ordered. I wanted black one, medium size. You sent me red one, wich was much bigger than large size. Your mistake is scandalist.
I hope it will be possible to exchange bad product to good jumper. Please answer me as fast, as you can.
Yours sincerely,
XYZ
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:30:20+01:00
Dear Sir or Madam
I am writing to express my dissatisfaction with a black shoes I bought at your on-line shop two weeks ago. It was size 37.
There has been no reply to my previous e-mail. The shoes are black and 38 isn't size I ordered.
In this situation I am afraid I have to ask for a new pair or I hope this dissapointment entitles me to a refund.
I hope you will give this mather your attention.
I look forward to hearing from you.
Yours faithfully
XYZ

do osoby powyżej : Yours sincerely piszemy, gdy na początku podajemy nazwisko np
Dear Mr Brown -> yours sincerely
Dear Sir or Madam -> yours faithfully