??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kulę o średnicy 16 przecięto płaszczyzną P i płaszczyzną R. Koło otrzymane po przekrojeniu płaszczyzną P ma promień 8 , a płaszczyzną R ma promień 4 . Która płaszczyzna przechodzi przez środek kuli? Proszę zapisać jak to zrobiliście

DZIĘKUJE DAJE NAJ!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T14:48:59+01:00
P=8
r=4
plaszczyzna ,,p,, zajmuje srodek kilu poniweawaz 8 jest polowa 16
1 5 1
2010-03-20T15:09:46+01:00