Cześć. :)
Dopiero od tego roku zaczęłam się uczyć j. niemieckiego. Mamy wymagającą panią, która nie potrafi nic tłumaczyć. Niestety zadaje nam strasznie duzo zadań. :/ Musze przetłumaczyć poniższy tekst na jęyk polski. Oto on:
Carla liebt Ordung und Sauberkeit. Sie ist pedantisch. Sie macht überall Ordung. Auch jetzt räumt sie auf.
Ruth ist sehr fit und sportlich. Sie macht immer und überall Sport. Sie liebt Radfahren. Ihre Freunde sagen, sie ist ganz verrückt. Auch jetzt hat sie ihr Fahrrad mit.
Klaus liebt Essen. Sein Lieblingsessen sind Hamburger oder Pizza und viel Cola. Er hat auch Pommes frites mit Majo gern. Klaus spircht nicht viel. Er isst lieber. Auch jetzt isst Hamburger und trinkt Tee.
Karsten mag Computer. Er hat zu Hause zwei: einen PC und einen Laptop. Er spielt und mailt studenlang. Auch jetzt hat er seinen Laptop mit und surft in Internet.
Kerstin und Frank sind ein Paar. Sie machen alles zusammen. Sie sind verliebt. Frank spielt Gitarre und Kerstin spielt Tamburin. Sie lieben sie Natur und sind Vegetarier. Jetzt singen sie Greenpeace-Songs.
So sind meine Freunde. Sie sind toll, nicht wahr? Ich mag sie alle.

Jeśli coś będzie źle napisane, to przepraszam. :) W razie czego zostawiam nr gadu-gadu: 9601181. Piszcie nawet jak będę niedostępna. :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:32:33+01:00
Carla kocha porządek i czystość.
jest pedantyczką/ osobą, która lubi porządek.
Ona robi wszędzie porządki.
Obecnie sprząta pokój.
Ruth jest zdrowa (bądź szczupła) i wysportowana. zawsze ćwiczy lub cos w tym stylu :)
Lubi jeździć na rowerze. jej przyjaciele mowia ze jest calkowicie zwariowana. Wszędzie jezdzi rowerem. klaus lubi jeść. jego ulubiona potrawa/ daniem jest hamburger lub pizza i duzo coli. Er hat auch Pommes frites mit Majo gern. tego nie rozumiem ale moze chodzic o to ze lubi duzo dodatkow a szczegolnie majonez. klaus nie mowi duzo. on woli jesc. teraz je hamburgera i pije herbate.
krisit lubi komputer. ma w domu dwa; jeden to Pc czyli stacjonarny i jeden laptop. gra na nich i odrabia lekcje. ale czesto bierze swoj laptop i surfuje po Internecie.
kersti i frank sa para. wszystko robia razem. ona jest zakochana. frank gra na gitarze a kristin gra na tamburynie. ona lub oni bardzo lubia nature wiec sa wegetarianami. czssami spiewaja piosenki o ekologii. oto moi przyjaciele. sa swietni, prawda? bardzo ich lubie.



w moim tlumaczeniu tez moga pojawic sie bledy, poniewaz jestem tylko uczennica i tez nie wiem wszystkiego, ale bardzo staralam sie zeby bylo ono dokladne a czego nie wiedzialam, to po prostu pisalam ze nie wiem ;)
1 2 1
2010-03-20T16:27:41+01:00
Carla lubi porządek i czystość. Ona jest pedantka. Ona robi kazde zamowienie. Nawet teraz, przyznaje. Ruth jest bardzo odpowiedni i wysportowany. Ona jest zawsze i wszędzie sport. Ona kocha jazde na rowerze. Jej przyjaciele mysla że jest szalona. Nawet teraz ma swój rower. Klaus kocha jesc. Jego ulubionym jedzeniem jest hamburger czy pizza i duza cola. Lubi także frytki z majonezem. Nawet teraz, jedząc hamburgery i pijac herbate. Karsten lubi komputer. Ma dwie w domu: PC i laptopa. Gra i maluje. Nawet teraz ma on laptop i surfuje po Internecie. Kerstin i Frank sa para. Robia wszystko razem. Oni sie kochaja. Frank gra na gitarze na Kristen na tamburynie. Kochaja nature i sa wegetarianami. Teraz śpiewają pieśni Greenpeace. Więc są moimi przyjaciółmi. Są świetni, prawda? Lubie ich.

licze na naj:)