Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:08:45+01:00
448/28=16 odp:długość krawendzi wynosi 16 centymetrów.
2010-03-20T15:10:40+01:00
Obliczenia masz w zalaczniku.
Odp. Krawedz ma 4 cm
2010-03-20T15:12:23+01:00
Pole powierzchni
bocznej prostopadłościanu o podstawie kwaadratu wunosi 448 cm², a jego wysokość jest równa 28 cm. Oblicz długość krawędzi podstawy.

Pb=4*a*b
Pb=448cm²
b=h
b=28
448=4*a*28
448=112a/112
4=a

Odp. Krawedz podstawy jest rowna 4 cm.