Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T15:11:36+01:00
PONIEWAŻ BIAŁKA MOGĄ MIEĆ RÓŻNEGO RODZAJU CZĄSTECZKI, KTÓRE MOGĄ SIĘ ŁĄCZYĆ I ROZPOZNAWAĆ Z INNYMI KOMPLEMENTARNYMI CZĄSTECZKAMI.
POZDRAWIAM!
  • mrau
  • Rozwiązujący
2010-03-20T15:48:19+01:00
Białka są bardzo specyficzne. Mają różne rodzaje cząsteczek. Często się łączą z innymi cząstkami, więc muszą je umieć rozpoznawać..
Tak mi się wydaje :)