Odpowiedzi

2010-03-20T15:12:52+01:00
Oczywsicie :)
Antygona swoja odwaga
Jurand - potrafil wybaczyc
Rudy za maly sabotaz
2010-03-20T15:13:25+01:00
Alek, Zośka, Rudy - "Kamienie na szaniec"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:13:46+01:00
Adam Cisowski - bohater powieści Szatan z 7 klasy
Robinson Crusoe -||- Przygody robinsona Crusoe
Harry Potter - mógł zaimponować swoją odwagą (żeby nie było że se jaja robie :D)