Odpowiedzi

2010-03-20T15:15:44+01:00
Uwaga! Uwaga!
19 czerwca 2010 roku odbędzie się wielkie poszukiwanie skarbu, który prawdopodobnie znajduje się w naszej miejscowości. Wszystkich chętnych prosimy o zgłoszenia do 1 czerwca 2010 roku pod numerem: 453875321
Liczba miejsc ograniczona!!!
2 3 2
2010-03-20T15:17:06+01:00
UWAGA!
DNIA NP. 15-06-2010 ROKU ODBĘDĄ SIĘ ZAWODY W POSZUKIWANIU SKARBÓW. WSZYSTKICH CHĘTNYCH POSZUKIWACZY PRZYGÓD ZAPRASZAMY POD DOM KULTURY PRZY UL. NP. SŁOWICKIEGO 28 O GODZINIE 16:00(SZESNASTEJ).
SERDECZNIE ZAPRASZAMY WSZYSTKICH CHĘTNYCH OD WIEKU 14 LAT.WSZYSCY ZEBRANI BĘDĄ PODZIELENI NA KILKUNASTOOSOBOWE GRUPY.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:18:56+01:00
Ogłoszenie!
Dnia 25 marca 2009r o godzinie 15:00 na ulicy Katolickiej(to przykład) odbędzie się wyprawa na poszukiwanie skarbów. Wyruszamy o 15:15 bierzącego dnia,a wracamy 26 marca 2009r o godzinie ok.16:25. Wyprawa polegać będzie na znalezieniu jak największej liczby ukrytych przedmiotów. Całkowity koszt wycieczki to 50 zł-z noclegiem i wyżywieniem. Na zwycięzce czeka wysoka nagroda.
Serdecznie zapraszamy!
Biuro Podróży "Wycieczkowiec"
Telefon kontaktowy: 543897651
3 4 3