Odpowiedzi

2010-03-20T15:17:47+01:00
Pozytywizm - kierunek myśli w filozofii i literaturze zainicjowany przez Auguste'a Comte'a w połowie XIX wieku i kontynuowany do czasów współczesnych. Podstawowa teza głosi, że: jedynie prawdziwą wiedzą jest wiedza naukowa, która może być zdobyta tylko dzięki pozytywnej afirmacji teorii za pomocą empirycznej metody naukowej.
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:19:29+01:00
Pozytywista to osoba,ktora pasjonuje sie nauka, pragnie cos wynalezc, wierzy w postep swiata.;)
8 3 8