Odpowiedzi

2010-03-20T15:18:07+01:00
Za pomocą wodoru.

Mam nadzieję, że pomogłem. ;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:21:56+01:00
Utwardzanie tłuszczów ciekłych lub uwodornienie tłuszczów ciekłych jest to przemiana tłuszczów ciekłych w tłuszcze stałe, poprzez ich katalityczne uwodornienie, które prowadzi do częściowego lub całkowitego wysycenia wiązań podwójnych pomiędzy atomami węgla w cząsteczkach tłuszczów ciekłych. Najczęściej stosowanymi katalizatorami są: nikiel, platyna, miedź, pallad. Utwardzanie tłuszczów ciekłych prowadzi się w podwyższonej temperaturze i ciśnieniu.
3 3 3