Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:29:56+01:00
Witam
...załamania...
...skupia.../o ile n ośrodka < n materiału soczewki /
...rozprasza..../----------------"-------------------------/

Semper in altum.........................pozdrawiam
2010-03-20T15:37:43+01:00
W soczewce zachodzi zjawisko załamania światła

soczewka dwuwypukła skupia promienie świetlne

soczewka obustronnie wklęsła rozprasza promienie świetlne.
2 3 2