Hej :)

1.Liczba o 24 większa od -14 to :

a. 10 b. -10 c. 38 d. -38

2.Liczba o 19 mniejsza od -16 to :

a. 35 b. 3 c. -3 d. -35

3.Suma -45 + 21 jest równa :

a. 67 b. -67 c. 24 d. -24

4.Różnica 72 - 98 jest równa :

a. -25 b.25 c.171 d. -171

5.Różnica -34 (-53) jest równa :

a. -87 b.87 c. -19 d.19

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T15:26:51+01:00
1) a
2) d
3) d
4) a
5) a
3 5 3
2010-03-20T15:27:46+01:00
1.
-14+24=10
2.
-16-19=35
3.
-45+21=-24
4.
72-(-98)=170
5.
-34-(-53)=19
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:27:59+01:00
1.Liczba o 24 większa od -14 to :

a. 10

2.Liczba o 19 mniejsza od -16 to :
d. -35

3.Suma -45 + 21 jest równa :

d. -24

4.Różnica 72 - 98 jest równa :

a. -26

5.Różnica -34 (-53) jest równa :

a. -87
8 4 8