Proszę o szybkie i dobre odpowiedzi ;) dam naj :))

Zamień na procenty następujące liczby : ( z obliczeniami )
a) 2/3 ; 1/6 ; 6/7 ; 1/9 ; 10/11 ; 22/23 ; 1/37
b) 1 1/3 ; 10 1/6 ; 100 8/9
c) 0,001 ; 1,111 ; 10,0001 ; 0,1001 ; 8,008

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:36:57+01:00
A) 2/3 * 100% = 66,67% ;
1/6 * 100% = 16,67% ;
6/7 * 100% = 85,72% ;
1/9 * 100% = 11,11% ;
10/11 * 100% = 90,91% ;
22/23 * 100% = 95,65% ;
1/37 * 100% = 2,7%

B) 1 1/3 * 100% = 133,33% ;
10 1/6 * 100% = 1016,67% ;
100 8 /9 *100% = 10088,89 ;

C) 0,001 * 100% = 0,001% ;
1,111 * 100% = 1,111% ;
10,0001 * 100% = 10,0001% ;
0,01001 * 100% = 0,01001% ;
8,008 * 100% = 8,008% ;
2010-03-20T15:42:18+01:00
Aby zamienić ułamek na procent należy ułamek zwykły zamienić na ułamek dziesiętny. Następnie przesuwasz przecinek o dwa miejsca w prawo i gotowe!
np:
a) 2/3 = 66 2/3%; 1/6 = 16 2/3%