Zad3
Na podstawie zamieszczonego obok schematycznego rysunku ustal,która droga-A czy B-jest krótsza.http://zadane.pl/files/91251.JPG

Zad4
Marian wykonał na papierze w linie przedstawiony obok rysunek i stwierdził,że zacieniony trójkąt ma pole równe 1cm kwadratowy.Oblicz pole trapezu leżącego na środkowym pasku.
http://zadane.pl/files/91255.JPG

2

Odpowiedzi

2010-03-20T19:01:01+01:00
Pomimo slabej jakosci zdjec mysle ze krotsza jest droga A

Nad zaqdaniem 4 pomysle jak cos przyjdzie do glowy napisze na private zeby niezbierac punktow juz^^Niema zadnych jeszcze danych do zad 4?
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:23:41+01:00
Rozwiązanie do zadania 4

a + b
P= -------- × h
2

2 +4
= -------- × 1
2

6
= -------- × 1
2

= 3cm²
10 4 10