Odpowiedzi

2010-03-20T15:52:41+01:00
Najbardziej lubię przebywać w ogródku u moich dziadków.Babcia bardzo dba o niego.Ostatnio posadziła mnóstwo kwiatków.Koło jabłonki jest ławeczka, na której często siedze z moim dziadziusiem i odpoczywam.Lubię tam także czytać książki i uczyć się, ze względu na świeże powietrze,zapach kwiatów i niesamowitą zieleń.Naprawdę u moich dziadków w ogródku jest przepięknie!Kocham tam odpoczywać.

Proszę o Naj jesli jest Ok!:DD:DD
59 4 59
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:53:19+01:00
Ulubionym zakątkiem, w którym chętnie przebywam to mój ogród.
Znajduje się on za domem. Jest on bogaty w drzewa takie jak jabłoń, wiśnia, śliwa. Są też niewielkie krzaczki maliny, porzeczki i agrestu. Lubię w nim rozmyślać o różnych sprawach. Gdy się do niego wchodzi czuje się w nim jak w zaczarowanym lesie. Latem, gdy jest ciepło biorę kocyk kładę się na trawę czytam książki lub się opalam. Zapraszam też do niego moich znajomych i wspólnie rozmawiamy, wygłupiamy się robimy lekcje.
Moim zdaniem jest to najbardziej niezwykłe miejsce, w którym byłam.
55 4 55