Kilak pytanń religia ! :))))))))) :
1. W kogo wierzy cześcijanin ?
2. Co to znaczy być dobrym w wierze?
3. Kto umacnia wiarę człowieka
4.Co umacnia wiarę człowieka

A i nie chodzi mi o takie krótkie odpowiedzi jak np. na 1
Wierzy w Boga . Lecz o bardziej rozbudowane odp. np. Jaki jest bóf dlaczego w niego wierzy i tak dalej ;)

2

Odpowiedzi

2010-03-20T15:33:52+01:00
Chrześcijanin wierzy w Boga,który jest w 3 osobach,tzn.że ktoś chodzi do kościoła i modli się,wiarę człowieka umacnia komunia,sakrament pokuty,chodzenie do kościoła i modlenie się.CHYBA TAK PEWNOŚCI NIE MAM
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:01:02+01:00
1. Chrześcijanie wierzą w 3 osoby Boskie i w świętych. Wierzymy w to dzięki Pismu świętemu czyli słowu objawionemu napisanemu pod natchnieniem ducha świętego.
2. Dobrym w wierze to znaczy przestrzegać przyazań, czytać pismo święte i żyć zgodnie z tym co mówi nam nasza religia.
3. Umacnia ją również Kościół, rodzice, Papierz ponieważ to oni mówią nam o Chrystusie i naszej religii.
4. Wiarę człowieka umacnia Duch święty dzięki któremu potrafimy wierzyć.

1 5 1