Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:39:08+01:00
Ognisty Pierścień Pacyfiku:
południowe krańce Ametyki Południowej, Andy, - Sierra Madre i Góry Kskadowe po Alaskę.
Aleuty, Kamczatka, Kuryle, Wyspy Japonskie, Nowa Gwinea, Wyspy Salomona, Vanuatu.

Będzie naj? :)
Pozdrawiam ;)
27 2 27
2010-03-20T15:47:59+01:00
-na północ od Płw. Kalifornijskiego
-Płw. Koreański
-Płw. Apeniński
-zach. Andy
-obszar gór Zagros i Elburs
50 3 50