Odpowiedzi

2010-03-20T15:39:07+01:00
Konserwanty prowadzą zazwyczaj do wzrostu ilości substancji toksycznych w organizmach ludzkich i mają negatywny wpływ na nasze zdrowie.
Najlepsza Odpowiedź!
  • mrau
  • Rozwiązujący
2010-03-20T15:42:17+01:00
W organizmie ludzkim gromadzą się toksyczne substancje.
Jest to bardzo niebezpieczne dla nerek. Może to doprowadzić np. do kamicy nerkowej.

Może doprowadzić to powstania nowotworów, konserwanty wywołują przewlekłą pokrzywkę.