Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:12:48+01:00
Asiu 10pkt na 3 osoby to za mało na dobry referat, ale pomoge Ci.(myśl)

Gospodarka w strefie sawann jest (jesli jest) oparta głownie na hodowli bydła, pasterze wraz z rodzinami i swymi stadami zwierząt koczują na terenie odpowiednim dla bydla, kiedy pożywienia brakuje przesiedlaja sie na inny teren. Gospodarka jest co najmniej kiepska gdyż inwesotrzy nie chca inwestowac w suche puskowia i sam piach. Turystyka ma sie juz troche lepiej w stosunku do gospodarki.
14 4 14
2010-03-20T17:13:37+01:00
Przez cały rok temperatura powyżej 20 stopni C.
Pory roku - deszczowa , sucha

ROŚLINNOŚĆ-trawiasta,wysoka, pojeduncze drzewa , baobab
palma,akacje.
ZWIERZĘTA- kangur , lampart , lew , bawół ,żyrafa , słoń , nosorożec, zebra, antylopy, hieny,guziec,goryl,hipopotam,
pawian, struś afrykański , kobra, krokodyl nilowy, aligator sępy, sekretarz,lampart
Na sawannie uprawiane są rośliny :

-proso
-kukurydza
-bawełna
-orzechy ziemne

9 4 9