Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:51:59+01:00
W miarę wzrostu wysokości nad poziomem morza zmieniają się ( pogarszają ) niektóre elementy klimatu, takie jak temperatura, roczna suma opadów atmosferycznych i długość okresu wegetacyjnego. Powoduje to stopniowe zastępowanie jednych roślin przez inne.
Himalaje lezą w południowej Azji i rozciągają się na terenach:Pakistanu, Indii, Chin, Nepalu i Bhutanu.

Bedzie naj ;)
4 4 4
2010-03-20T15:56:13+01:00
Ponieważ im wyżej tym zimniej oraz wysoko w górach są skały a niżej trawa i ziemia, a rośliny jak wiadomo nie mogą rosnąć na skale :)

Himalaje rozciągają się na terenach należących do Pakistanu, Indii, Chin, Nepalu i Bhutanu.
1 4 1