Odpowiedzi

2010-03-20T15:50:30+01:00
-święcenie święconki
-idzie sie do kościoła na niedzielę palmową
-dzielenie się jajkiem
- śniadanie świąteczne
- jechanie do rodziny by sie jajkiem podzielić
- malowanie jajek
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:50:44+01:00
Na Wielkanoc ludzie przygotowują pisanki, które są głównym symbolem WielkaNocy . Oprócz tego, dary czyli kiełbasę,chleb,sól itd. kładzie się do koszyczka, przystraja i idzie się z potrawami do kościoła. Tam też ksiądz je święci. Po poświęceniu potraw można podchodzić do kosztowania potraw.
1 1 1