Chodzi mi dokładnie o.. jak jest test kończący klasę VI to zawsze są takie charakterystyczne tematy. np:

przyroda:

- skala
- kierunki
- znaki topograficzne

historia :

- wiek określanie połowy itp .

Napisz przedmiot ( ma być polski , przyroda , matematyka,historia) i charakterystyczne tematu do każdego jak w przykładzie . Ale tych myślników ma być dużo.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:57:52+01:00
Przyroda
-skala
-kierunki
-obliczenie dług. dnia
-coś z porami roku (może być)
Historia
-wieki
(określanie wieku i połowy)
(np. zaznaczenie na osi)
Matematyka
-ze dwa zadanie tekstowe
-odejmowanie dat
Polski
-zaproszenie
-ogłoszenie
-życzenia
-zawiadomienie
-list
-opowiadanie
-środki stylistyczne
-narracja
-o czym jest tekst itp. :)ja też piszę w tym roku 8.kwietnia.2010 rok :)
1 5 1
2010-03-20T15:59:49+01:00
Przyroda;
-skala
-kierunki świata (północ południe...)
matematyka:
-ułamki dziesietne i zwykłe
-pola figur geometrycznych
-zadania tekstowe z niewiadomą
-Suma miar kątów ostrych w trójkącie
-Iloraz jest wynikiem
polski:
-zadania z lektur wierszy itp.
-wypracowanie lub cos podobnego

Najwiecej zadani jest z matmy i przyrody
1 5 1