Odpowiedzi

2010-03-20T15:51:24+01:00
To znaczy ze panowały tam surowe zasady . =]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T15:51:27+01:00
To oznacza że były trudne warunki, ale żołnierze byli bardzo posłuszni i panowały zasady, których wszyscy przestrzegali.
2 4 2
2010-03-20T15:51:57+01:00
, moim zdaniem znaczy to , że w armii wszystko musiała być , dokładnie zrobione według ustalonych reguł . Jeśli żołnierz , miał źle zrobione łóżko , kazali mu je robić jeszcze raz , wystarczyła jedno zagniecenie . Dyscyplina - rygor .