Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:00:10+01:00
2Fe+3S --> Fe₂S₃

z reakcji wynika, że:
2 mole Fe reaguja z jednym molem siarczku żelaza (III)
a następnie piszemy ich masy molowe
a z kolei pod żelazem piszemy, że do dyspozycji mamy 11,2 g żelaza

2moleFe - 1 mol Fe₂S₃
2*56g - 208 g
11,2g - X

X=20,8 g Fe₂S₃

Proszę bardzo ;-DDD
27 2 27
2010-03-20T16:12:21+01:00
Fe +S->Fe2S3
2Fe +3S ->Fe2S3
2*56 2*56+3*32
112 208
11,2 x
x=11,2*208/112
x=20,8g
23 2 23