Odpowiedzi

2010-03-20T16:02:04+01:00
Droga dario
nie wiesz jak bardzo Cię lubię i bardzo cenię naszą przyjaźń, która jest tak wyjątkowa, że chyba jeszcze nikt nigdy na świecie taksię nie przyjaźnił.Pozdrawiam
Ala
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:09:06+01:00
Drogi Przyjacielu..
Na wstępie chciałabym Cię serdecznie i mocno uściskać.
Tu gdzie jestem jest dziwnie,ludzie są nie mili atmosfera doprowadza ludzi do zwierzęcych zachowań.
Tęsknie za tobą ponieważ nasza przyjaźń jest taka silna że z łatwością moglibyśmy przenosić góry.
A po za tym wiem że mogę na ciebie liczyć i na wzajem.
Nasze plotki o różnych gwiazdach o naszych wspólnych zainteresowaniach -no poprostu strasznie mi tęskno za tym .
owoc naszej przyjaźni jest nieporównywalny do innych szanujących się ludzi którzy są tak zżyci ze sobą.
PS.Mam nadzieję że ty również wiesz ze naszej przyjaźni nikt nie jest w stanie rozdzielić.


z pozdrowieniami
Marika
4 3 4