Odpowiedzi

2010-03-20T16:04:38+01:00
1 ., narysuj takiego wielkiego papierosa , jakby znak ostrzegawczy i skreśl na czerwono .
2 . ,człowieka z papierosem w ręku , płuca możesz narysować na czarno , a uśmiech z żółtymi zębami .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:06:10+01:00
Opis:
Miejsce: bierznia lekkoatletyczna
Pierwszy plan: biegnący, zadowolony młody chłopak
Drugi plan: drugi chłopak, zadyszany, zmęczony, palący papierosa, cały w dymie.

;)
2010-03-20T16:08:49+01:00
Narysyj dużą otwartą paczkę papierosów a w środku obok papierosów człowieka i do tego jakieś dobre hasło