Odpowiedzi

2010-03-20T16:07:52+01:00
Pierwszy atom ma 47 elektronów, a drugi 55 :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:38:45+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Liczba Z informuje o ilości protonów w jądrze i ilości elektronów krążących na orbitalach, więc
c) Atom pierwiastka chemicznego o Z= 47 posiada 47 elektronów
d) Atom pierwiastka chemicznego o Z= 55 posiada 55 elektronów
1 5 1