!!!SATURN!!!
1.Nazwa planety.
2.Kolejność omawianej planety w Układzie Słonecznym.
3.Wielkość planety (czy jest to planeta zewnętrzna czy wewnętrzna).
4.Budowa, skład i wygląd planety (cechy charakterystyczne jaki jest główny skład tej planety?).
5.Cechy klimatu planety.
6.Czas obrotu wokół własnej osi.
7.Czas obiegu wokół Słońca.
@@@@@@POTRZEBUJE NA JUTRO@@@@@@@

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:15:21+01:00
1.Saturn
2.Szósta planeta od Słońca
3.Planeta zewnętrzna
4. Wodór (75%) Hel (25%)
5.Bardzo silne wiatry, szybko wirujące gazy, burze i chmury.
6.10h 14 min
7.29 lat 6 msc

Myślę, że pomogłam ;D
2010-03-20T16:20:01+01:00
1. Saturn.
2. Jest szóstą planetą Układu Słonecznego.
3. Jest planetą dużą ( drugą pod względem wielkości i masy , zaraz po Jowiszu )
4. Jego charakterystyczną cechą są pierścienie , które składają się głównie z lodu i w mniejszej ilości odłamków . Oto jest cytat dotyczący Saturna :
''[...] gwiazda Saturn nie jest gwiazdą pojedynczą, lecz składa się z trzech, które niemal się dotykają, [...] przy czym środkowa jest trzy razy większa niż dwie pozostałe [...] ''.
5. Cechy klimatu Saturna :
* szybko wirujące gazy,
* burze,
*chmury,
* bardzo silne wiatry,
Saturn jest lżejszy od wody .
6. Długość półosi wynosi : 1 427 miliona kilometrów .
Saturn obiega Słońce w czasie 29 ziemskich lat i 167 dni .

Mam nadzieję , że pomogłam :)