Odpowiedzi

2010-03-20T16:07:56+01:00
To jest trapez i teeba obliczyć a plu b razy h dzielone na 2 i tylko podstawic liczby
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:08:16+01:00
To jest pięciokąt.
Trzeba go podzielić na trójkąt i prostokąt. I wtedy:
Pole prostokąta (a * h) dodać do pola trójkąta (a * h / 2)

Albo
Jako trapez i razy dwa później.
Pole trapeza: a + b * h / 2
Wydaje mi się, że tak. (:
1 1 1