1. Na podstawie informacji z różnych źródeł wiedzy podaj przykłady wpływu występowania pór roku na roczny rytm życia organizmów na Ziemi ..

2. Podaj przykłady krajów, w których występują :
a) trzy strefy czasowe
b) cztery strefy czasowe
c) pięć i więcej stref czasowych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T21:24:26+01:00
Pory roku wpływają na gospodarkę ziemi, na rozwój niektórzych źródeł transportu w wielu krajach, na popyt w sklepach. A przede wszystkim na rolnictwo. Rozkwitanie i przekwitanie roslin, czyli ma też to duży wpływ na zwierzeta.

trzy strefy czasowe - Australia, Indie
cztery strefy czasowe - Brazylia, Chiny
pięc i wiecej - USA, Kanada, Rosja
4 5 4
2009-10-28T21:28:12+01:00