Odpowiedzi

2010-03-20T16:15:09+01:00
Jednostki obiętości

a)20ml = 20cm³
b)500ml = 1/2 dm³
c)o.6m³ = 600 l
d)3000l =3 m³
e)0.6hl = 60 dm³
f)200hl = 20000 l=20 m₃
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:17:40+01:00

a)20ml = 20cm³
b)500ml = 1/2 dm³
c)o.6m³ = 600 l
d)3000l =3 m³
e)0.6hl = 60 dm³
f)200hl = 20000 l=20 m₃

mialam zadane prawie takie same ;)
2010-03-20T16:18:14+01:00
A)20ml = 20cm³
b)500ml = 0,5dm³
c)o.6m³ = 600l
d)3000l = 3m³
e)0.6hl = 60dm³
f)200hl = 20m₃