Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:18:11+01:00
Http://www.klamerka.pl/78-1-smieszne.html

http://rymy.dowcipy.pl/

http://www.zyczenia.org/wierszyki/smieszne.htm
2010-03-20T16:21:58+01:00
Ciocia Eliza wpadła do studni,
I leży tam chyba od stu dni,
Więc nie pytajcie się drogie dzieci,
Dlaczego woda zielona leci.

Od sufitu do podłogi
niech Ci rosną długie nogi.
Niech Ci rosną długie uszy,
jeśli wiersz mój Cię nie wzruszy.

Kilka dni, czas nie krotki
nie pilismy razem wodki, wez
butelke no i w droge, bo
doczekac sie nie moge, a ze
czekam tu z przymusu przywiez
krate spirytusu.

x DD

Proszę ,
1 5 1