Za kilka dni twój kolega organizuje urodzinową imprezę.Niestey rozchorowałeś się i nie możesz przyjść. W e-mailu (w formie listu):
*poinformuj że cię nie będzie
*podaj przyczynę nieobecnośći
*napisz co ci dolega
*wyraź nadzieje na spotkanie w innym terminie

2

Odpowiedzi

2010-03-20T16:30:41+01:00
Ich werde nicht auf den Geburtstagen sein
. ich bin krank.Ich Habe Kopfschmerzen. Ich habe Fieber 39 Grad. ich habe die Hoffnung dass sie sich in eine Woche treffen werden
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:34:28+01:00
Drogi Pawle !
Piszę do Ciebie ponieważ mam dla ciebie złą wiadomość.
Niestety muszę poinformować cie że nie będzie mnie na twoim przyjęciu imieninowym. Byłem z rodziną w parku i bardzo się przeziębiłem. Boli mnie bardzo gardło i mam gorączkę.
Bardzo mi przykro że mnie tam nie będzie, ale ilczę na spotkanie w innym terminie, gdy wyzdrowieję.
Życzę udanej imprezy.
Kolega Jarek

Lieber Paul!
Ich schreibe Ihnen, weil ich eine schlechte Nachricht für Sie.
Leider muß ich Ihnen mitteilen, dass ich nicht auf Ihrer Annahme Name werden. Ich war mit meiner Familie in den Park und sehr kalt. Es schmerzt mein Hals und Fieber.
Tut mir sehr leid, dass ich nicht da sein wird, aber Ich glaube, ein Treffen zu einem späteren Zeitpunkt, wenn ich genesen werde.
Ich wünsche Ihnen eine erfolgreiche Veranstaltung.
Jarek Kollegen


jesli sie podoba to tłumaczenie tez jest ok licze na naj